onsdag 31. oktober 2012

Siden sist!

Ja etter en laang bloggpause er jeg nå klar igjen! Har som nevnt på tampen av forrige bloggperiode skiftet stil her hjemme. Gått fra farger og blomster til en mer nøytral stil, med hvitt, grått og svart.
Fikk rett og slett en overdose farger, og trengte nye impulser i form av en mykere palett.
Ja hvor skal jeg starte med denne comebacken mon tro?;) Vel, kan jo gjerne begynne med litt fasade.
 
For dem som fulgte bloggen min tidligere, ble det aldri, så vidt jeg husker, lagt ut bildet av huset etter byggeprossessen. Her kommer det:
 
 
Vi bor i delen til høyre, mens min bror og samboer bor i andre delen. Vi stortrives her! Med stor terrasse har ungene gode muligheter til lek og utfoldelse:) Vi har satt opp hele muren på nedsiden av huset og plantet hekk. Vi har støpt pipene, vi har lagt takstein, malt hele huset og bygget terrasse. Ikke spør hvor mange timer vi har lagt i dette prosjektet!;) Det er ikke få, det skal jeg love deg. Hardt når det stod på, men verdt det. Synes jeg hvertfall  nå i ettertid, selv om jeg synes det var tøft når det stod på, med 2 små barn og et i magen. Med en mann som jobbet hele døgnet og "aldri" var hjemme..
 
 En liten titt innendørs. Dette er en del av gangen, ved kjellerstuen.

Kjellerstuen, som vi nylig ble ferdig med. Eller ferdig og ferdig.. det er jo stadig rom for forbedringer;)
 
Gangen i 3.etasje. Bilde fra Ikea.
 
Kvaliteten på disse bildene var ikke noe å skryte av. Spørs om jeg ikke må få igang kameraet mitt igjen! Flere (og bedre) bilder av min "nye" stil kommer i neste innlegg, følg med:)
 
Nå er det snart avgårde på jobb..
Ønsker alle der ute en finfin dag, både nye og gamle følgere!
 
jannepålanne
 
 


6 kommentarer:

  1. Næmen, så kjekt at du er tilbake!!!
    Det er et flott hus dere har, og jammen har dere stått på! Gler meg til å se flere bilder fra din nye stil.
    Ha en fin kveld.
    Klem, Sølvi :-)

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake! Venter spent på flere bilder og innlegg fra deg, det jeg ser her lover godt! :)

    SvarSlett
  3. Kjekt at du er tilbake :)

    SvarSlett
  4. God jul og godt nyttår ønskes deg og dine! Blogghilsen fra tante Ellen Merete.

    SvarSlett
  5. Venter i spenning på fortsettelsen, kjære nabo! :)

    ...og enn så lenge kan du jo ta en titt på vår oppussing; www.snartferdig.blogspot.no

    SvarSlett
  6. Propagating beard tongue: By replica wathces seeds, cuttings, or division. Seed germination takes 10 to 15 days at a temperature of 55 degrees Fahrenheit. Cuttings or division gucci replica are often used for choice, named varieties chanel replica. Cuttings may be taken in the spring and root readily.

    SvarSlett